7 Temmuz 2009 Salı

| Markanız ne kadar yetenekli?

The Brand Age’in Temmuz 2009 sayısı kapak konusu bu: “Markanız ne kadar yetenekli?” Dergi, dosya konusuyla ise marka yönetiminin önemli ve güncel konularından biri olan “marka kaldıracı”nı tüm detayları ile ele alıyor.

Benim bu ayki yazımın başlığı: “Marka bir harekettir, bir durum değil... Bir yoldur, liman değil!” Yazıdan bir alıntı: “Markalar da uygarlıklar gibidir. Hatta daha kesin bir dille ifade edecek olursak, her marka bir uygarlıktır. Uygun bir havza ya da vadi, göğüslenebilir doğa koşulları, uygun bitki örtüsü ve iklim yapısı, komşu rakiplerin göğüslenebilir şiddetteki tehdidi olmadan bir markanın doğup, büyüyüp, gelişip serpilmesine de imkan yoktur. Bu gögüslenebilir tehditler, marka için hem muharrik güç hem de beslenme kaynağıdır. Ancak bu koşullar ve bu şiddet söz konusu olduğunda, uygarlıklar gibi çevreye ışığını yansıtabilen markalar yaratılabilir.”

RESMİ, ÜZERİNE TIKLAYARAK BÜYÜTEBİLİRSİNİZ.