5 Mart 2009 Perşembe

| The Brand Age ve siyasal markalama: ‘Evet’i seçmenin zihnine basmak...

The Brand Age dergisinin ikinci sayısı bayilerde... Derginin bu ayki kapak konusu siyasal markalama: ‘Evet’i seçmenin zihnine basmak. Bu ayın ilginç konularından biri de, yarın İstanbul’a gelecek olan Martin Lindstrom’ın “markalar ve din ilişkisi’ üzerine yaptığı araştırmalarla ilgili kaleme aldığı yazı...


Benim bu sayıdaki yazımın başlığı: “Bağlam etkisine ihtiyaç duymayan marka ismi...” Diğer içerik ise şöyle:

ÜLKE MARKALAMA: MALEZYA, TRULY ASIA | SAYANORA JAPONYA, GOOD BYE AVRUPA | SEÇİM BAHANE EKONOMİ ŞAHANE | REKLAMIN KÖTÜSÜ OLUR MU? | GÜÇLÜ BİR İNTERNET SİTESİ MARKASI YARATMAK | INSIGHT NEDİR, NASIL BULUNUR, NEYE YARAR? | TÜRKİYE’NİN “YARAMAZ ÇOCUĞU” T-BOX | LATERAL PAZARLAMA: YATMAKTA KERAMET VAR! | MARKANIZI MAĞAZALAŞTIRMALI MISINIZ? | GERÇEK KİMLİK VE İDEAL MARKA İMAJI | SİYASAL MARKALAMA SÜRECİNDE GÖRSEL KİMLİK | 2008’İN EN İYİ MARKA GENİŞLETMELERI | YAZARLAR: A. SELİM TUNCER, EROL BATİSLAM, FERRUH UZTUĞ, MAHMUT CAN, MARTIN LINDSTROM, MURAT ŞAYLAN, ONUR YANIK, RENGİN KÜÇÜKERDOĞAN, SÜLEYMAN ANIL.