18 Ocak 2008 Cuma

| Entertainment in Marketing Lab’de eğlence “iş”i masaya yatırıldı

MMI (Marketing Management Institute) ve Marketing Türkiye tarafından Doğuş Otomotion’da Turkcell ana sponsorluğunda düzenlenen Entertainment in Marketing Lab, sektör liderlerinin katılımı ve pazarlama profesyonellerinin yoğun ilgisiyle gerçekleştirildi. Toplantıda eğlence sektörüyle iç içe geçmiş pazarlama çözümleri sektörün yerli ve yabancı temsilcileri tarafından konuşuldu ve tartışıldı.


Marketing Türkiye’nin ifadesiyle, tüketicinin daima daha iyiyi aramasından kaynaklanan güçlü rekabet koşulları, sektör temsilcilerini gün geçtikçe eski pazarlama tekniklerine yenilerini eklemeye zorluyor. Şimdilerde çok ses getirmenin ve markaları kitlelere ulaştırmanın en etkin yolu olarak söz edilen eğlence sektörüyle iç içe geçmiş pazarlama çözümleri kullanımı Entertainment in Marketing Lab’de konuşulan konular arasında yer aldı.


Toplantıda ben de, İddaa’dan Aybars Karaatmaca, Digiturk’ten Selim İbrahimoğlu, Turkcell’den Sertan Eratay ve Türk Medya’dan Yasemin Gebeş’in konuşmacı olarak katıldığı “Kitle İletişim Araçlarında Eğlence Nasıl Konumlandırılıyor?” konulu panelin moderatörlüğünü yaptım.

Eğlence ve pazarlama konusu daha önce Marketing Türkiye’de de “Oynata oynata sattıranlar” başlığıyla tartışılmıştı.