9 Ekim 2008 Perşembe

| “Bundan daha iyi bir sigorta reklamı göreniniz var mı?”

“Bundan daha iyi bir sigorta reklamı göreniniz var mı?” diye sormuş Bigumigu... Cevap veriyorum: Ben hatırlayamadım.



SBN Bankasürans Müdürü Zeynep Arslan Gezgin filmle ilgili olarak “Kulak çekip tahtalara vurma, yıllar öncesinden gelip hepimizin hayatına girmiş ve vazgeçemediğimiz bir batıl alışkanlık. Bunu yaparak kendimizi kötülüklere ve tehlikelere karşı korunmuş gibi hissederiz. Oysa hepimiz biliyoruz ki gerçekler böyle değil... Bu alışkanlığın bir işe yaramadığını şaka yollu dile getiren bir reklam filmi hazırladık. Burada tüketiciye vermek istediğimiz mesaj, batıl alışkanlıklarından vazgeçip bir an önce güvenli bir sigorta şirketi olan SBN’ye gelmeleridir.” demiş.

Genel Müdür Erhan Özsertel de, “Yerli olmanın size getirdiği bir takım avantajlar olduğunu düşünüyor musunuz?” sorusunu, “Evet düşünüyoruz. Biz, bizi en iyi anlayanın bizler olduğuna inanan insanlarız. Yerel davranabilme yetkinliğimizin oldukça yüksek olduğuna inanıyoruz. Bence bu ciddi bir avantajdır.” şeklinde cevaplamış. Ki bence, bunu reklam filmiyle de kanıtlamışlar.

Net olarak saptayamadığımız reklam ajansını kutlarız. İşe yarar mı bilinmez, ama eğer ortaya çıkarlarsa kendilerine “Tü tü, kırk bir kere maşallah!” demekten de geri durmayız!

Başarının sigortası var mı?

Not: Sevgili Alp Esin, bir hayvansever olarak seni çok iyi anlıyorum. Evet, filmde eşeğin durumu gerçekten üzücü, ama hadi ona film icabı diyelim ve prodüksiyon ekibine de zavallının şu anki sağlık durumunu soralım.


OKUMA PARÇALARI:
| Toplumun “kültür kodları”nı bilmeden pazarlamaya mı soyunuyoruz?
| “Kültür kodlarını bir kez öğrendiğinizde artık baktığınız şeyin aynı şey olmadığını göreceksiniz.”
| “Kültür kodu, şifreli bir kilit gibidir...”