7 Ekim 2007 Pazar

| Globalleşme ne demek babacığım?

İzlenimler’den öğrendim; “Akademisyenler blog açıyor” başlığı altında iki akademisyenin bloğundan haberdar etmiş bizi: Homoekonomikus ve İşletme Yönetimi. Homoekonomikus’taki “globalleşme” tanımı benim de hoşuma gitti. Bir soru ve bir cevaptan oluşan diyaloğu buraya aldım, ben de devam ettirdim.


- Baba ‘globalleşme’ nedir?

- İspanyol hakemlerin yönettiği maçta; kadrosunda 6 Brezilyalı, 4 Türk, 1 Uruguaylı, 1 Sırp bulunan Fenerbahçe’nin; kadrosunda 2 Brezilyalı, 5 Arjantinli, 1 Kolombiyalı, 1 Sırp, 1 Fransız, 1 Şilili, 1 Honduraslı, 1 Portekizli, 1 İsveçli bulunan Inter’i yenmesi ve bu olaya Türkler’in sevinip İtalyanlar’ın üzülmesidir evladım.

- Milliyetçilik nedir?

- Türkler’in, Nihat’ın oynadığı Real Sociedad’a “Nihatlı Real Sociedad” adını takmaları, takımın maçlarını naklen yayınlamaları, galibiyetlerine sevinip mağlubiyetlerine üzülmeleridir evladım!

- Peki, çocuk sakatlanınca da unutmaları mı?!