11 Kasım 2006 Cumartesi

| Yeni sesler, yeni nefesler...

Blogların canlı dünyasında takip etmekte zorlandığımız gelişmeler oluyor her an... Bana gönderdikleri okurlar sayesinde yeni farkedebildiğim taze bloglar var. Duyurmak borcumuzdur.


Marka Cini, Pascal’dan alıntılayarak “Gücü yaratan şey düşüncedir.” diyen Rabia Sertçe’nin, Hizmetchi, Hababam Sınıfı hocası Zühtü Hoca’dan devşirerek “İlm-i kimya tecrübelerle müsbet bir satha nüfuz eder.” diyen Filiz Kirazoğlu’nun, T-Marks, “Gözle görülen eleştirilmeye mahkumdur.” diyen Aylin Şener’in blogları... Bursa’da neler oluyor böyle?

Erol Kabadayı, “Düşün > araştır > geliştir > uygula > paylaş >>>>> ve gülümse!” diyor. Sesli Düşünüyorum, “Yaşıyorum, düşünüyorum, yazıyorum. Daha ne olsun.” diyen Meriç Rodoplu’dan...

Keskin Fikir’de kıldan ince, kılıçtan keskin paylaşımlar sunan Mustafa Avcı, “Bir iş ancak müşterisi kadar iyi olabilir!” derken Brands & More’da Ali Bulut, bildiğimiz pazarın eskidiğini söylüyor.

Yeni sesler, yeni nefeslerle siz de tanışın.

Bizden bıkmadınız mı hâlâ! :)