19 Haziran 2006 Pazartesi

| Hani reklamsız da oluyordu?

Benzer satış tekniğini kullanan başka firmalar da yok değil. Hatırlıyorum, yıllar önce bu işi çelik tencereciler başlatmıştı. Yurt sathına yayılmış on binlerce hanım satış temsilcisi, altın günü, gümüş günü, mevlit, düğün, dernek gibi mahallin kadınlarının toplaştığı organizasyonlarda muhteşem ve mucizevi icat çelik tencere takımlarını taksitle falan satarlardı.


Avon’dan söz ediyorum. Söylediklerine göre 200.000 satış temsilcileri varmış. Bunlar da çelik tencerecilerle aynı taktiği kullanıyorlar, çeşit çeşit kozmetik ürününü “Zaten kaliteli, reklama ne hacet?” veya “Reklama harcanan para sizin cebinizden çıkar.” gibi argümanlarla hanımlara satıyorlardı.

İlginç! Şimdi televizyondalar. N’oldu ki?