21 Eylül 2007 Cuma

| Marketingist’e bekliyorum

Avrupa’nın en kapsamlı sektörel organizasyonu olan Marketingist Pazarlama Araç ve Hizmetleri Fuar ve Konferansı, pazarlama zincirinin her halkasını tek bir platformda buluşturmayı sürdürüyor.


Tüyap Beylikdüzü Fuar ve Kongre Merkezi’nde dün açılışı yapılan ve 23 Eylül 2007 tarihine kadar devam edecek Marketingist Fuar ve Konferansı, sadece sektörel işletmeler için değil, sektör insanları ve öğrenciler için de zihinsel beslenme açısından muhteşem fırsatlar sunuyor. Programda yer alan onlarca konferans, panel, seminer ve atölye çalışmalarını kaçırmamanızı tavsiye ediyorum.

Benim yöneteceğim “Rekabette Durumsal Zeka” başlıklı panele de okurlarımı bekliyorum. 22 Eylül Cumartesi günü saat 14.00’te Heybeli Salonu’ndan gerçekleşecek olan panelde çok değerli iki konuğum yer alacak; Unilever Yönetim Kurulu Başkanı İzzet Karaca ve Hyundai Genel Müdürü Kurthan Tarakçıoğlu...

Rekabet yoğun iki canlı pazarın iki önemli temsilcisinin birikim ve deneyimlerinden öğereneceğimiz çok şey olacak...

DURUMSAL KOŞULLAR: CUMARTESİ, TATİL GÜNÜ... İŞE GİTMİYORSUNUZ. AYRICA METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ’NÜN VERİLERİNE GÖRE O GÜN İSTANBUL’DA HAVA DURUMU “KUVVETLİ SAĞANAK YAĞIŞLI”DIR. BAŞKA YERE GİDİP NE YAPACAKSINIZ Kİ?

Güncelleme

Panel, yoğun bir katılımla gerçekleşti. İzzet Karaca ve Kurthan Tarakçıoğlu’nun, kendi sektörlerinden “rekabette durumsal zeka” örnekleriyle zenginleştirdikleri sunumları ilgiyle izlendi.