17 Nisan 2006 Pazartesi

| Blog istatistikleri


Herkes istatistik yayınlıyor. Anafikir her ay yapardı, şimdi Marketing Post ve Pazarola da yayınladı. Benim neyim eksik, ben de yayınlarım.

Yukarıda geçtiğimiz haftanın (10 Nisan-16 Nisan 2006) ziyaretçi istatistiklerini veriyorum. StatCounter’dan... Aslında bu karnenin ne anlama geldiğini çok bilmiyorum. Zayıf mı, orta mı, iyi mi, pekiyi mi? (İyi artık, pekiyi olur mu?) Bunu siz öğrenince n’oluyor, onu da bilmiyorum. “Bir bilen”, “ben bilmeyen”e izah ederse sevinirim.

Tabii, şu iyiliği var; böyle istatistik grafikleri sitede havalı duruyor. Çok önemli bir bilgi veriyormuşsun gibi! Arada yaparım.

Geçen haftanın ortalama değerleri en az %20 daha yüksekti. Bu hafta niye düştü, onu da anlamadım.

Çalışıyorum, derslerimi ihmal etmedim. Ben ne yaptım ki?