11 Mart 2006 Cumartesi

| “Şu acımasız dünyada hayatta kalmanız stratejiyi kullanmanıza bağlıdır.”

Bigumigu sayesinde, bir pazarlama bloğuna rastladım. Özen Demircan'a ait. Henüz çok yeni, ancak düzey ve niteliğini hemen hissettiriyor. İzlemenizi salık vereceğim. Jack Trout'a ait olan başlıktaki sözü bu sitenin içeriğinden aldım, konuyla ilgisi o kadar.

Bloğu beğenmeme rağmen eleştireceğim bir yanı var; birçok blog sitesinde de karşılaştığımız ad karmaşası... Domain adı “pazarlamakarmasi”, blog adı “Pazarlama Bilimine Dair...” ve altında “Pazarlamanın 7P’si ile ilgili herşey...” Her blog adı, aslında marka adıdır ve “marka adı” kurallarına en azından pazarlamacıların uyması gerekir. Böyle bir kafa karışıklığı yaratmaya gerek yok ki! Kendi bloğumda link verecekken hangi adı kullanacağımı şaşırdım, kendimce “Pazarlama Karması”nın tercih ettim. Bu arada “her şey” birleşik yazılmamalıdır.

Özen Demircan’a hoşgeldin diyorum.