20 Eylül 2008 Cumartesi

| Ah şu kızlar!

Bir Project House projesi: Blendax Kızı... Blendax adına bir komünite sitesi... Blendax kızları “Erkeğin, dolgun saçların uğruna ne yapsın?” sorusunu cevaplandırıyor, en fazla oyu alan cevap sahibi kızlar da çeşitli hediyelerle ödüllendiriliyorlar. Tabii ki aslında soru “Erkeğin, senin için ne yapsın?” şeklinde de okunabilir. Vallahi çok güzel; bütün “kadın ruhu” bu siteye boca edilmiş, hatta o ruh burada “tecessüm” etmiş durumda! Siteye gir, kadın ruhunu bir kitap gibi oku!

Bugün itibariyle en çok oyu almış olan cevap şu: “Bana hiç keşke dedirtmesin!” Böyle paradoksal cevaplar da var: “O bir erkek, çapkınlık yapsın ama beni aldatmasın (Nasıl olacaksa?) ve bana değer verdiğini çok göstermesin ama beni kendinden bile çok sevsin.” Bir de oy için abartıp tribünlere oynayanlar, ama sonuç alamayanlar: “Evden alsınn tekne kiralasınn günbatımını izliyelimm beraberr o sıradaa ayarlanmış bikaç sürprz olsun teknedee tam gün batımındaa seni hiç bırakmıcamm hepp sevicem desinn :)”

Tebrikler Project House... Site güzel, cevaplar eğlenceli... Ama benim bu “dolgun saçlar” konusuna takıntım var, onu söylemezsem samimiyetsizlik etmiş olurum.