29 Nisan 2006 Cumartesi

| Bu herifin banyomda ne işi var?

Elbette ortak olanları da var, ama çeşitli kültürlere göre bazı iletişim kodlamaları değişebilir. P&G’nin Cif’e karşı konumlandırdığı yeni ürünü Mr. Proper’daki Amerikalı TIR şoförü kılıklı tiplemenin Türk kadınları açısından bir cazibesi varsa ben bu ülkeyi terketmez miyim? P&G gibi şirketler kantitatif ve kalitatif tüketici araştırmalarına çok değer verirler. Mutlaka yapmışlardır. Bu ürünün fokus grubunda yer alıp da onay veren Türk kadınları parmaklarını kaldırsınlar da bir tanıyalım bakalım!

Gücünden dolayı temizliğe ayrılan zamanı yarı yarıya indirdiği söylenen Alaaddin’in Cini’ne “temizlik meleği” de diyorlar! Melek?

Nesrin Hanım, bir yanlışlık eseri de olsa, o herifi banyoda, mutfakta veya evin başka herhangi bir yerinde görmeyeceğim, ona göre! Gülme, gülme!