7 Kasım 2007 Çarşamba

| “Okuyun okuyun okuyun demek yerine, yazın yazın yazın demeliydik...”

Microsoft Türkiye ana sponsorluğunda gerçekleştirilen, benim de konuşmacı olarak yer aldığım Türkiye Blog Konferansı ‘07 organizasyonu 6 Kasım 2007 tarihinde Yıldız Teknik Üniversitesi Oditoryumu’nda gerçekleştirildi.


Konferansa katılamayanlar neler konuşulduğunu belki merak ediyorlardır. Süleyman Sönmez, bloğunda ayrıntılı denilebilecek ölçüde anlatmış; okuyabilirsiniz.

Yukarıdaki başlığı Mert Ulaş’ın konuşmasından çıkardım. Ulaş, Sönmez’in yazısından öğrendiğime göre “Belki yıllardır topluma okuyun, okuyun demek yerine yazın yazın yazın demeliydik. Çünkü yazan insan okumaya başlıyor. Diğer blogları en çok okuyanlar da yine blog yazarları. Bu açıdan bakıldığında blog yazarlığını kişisel bir gelişim aracı olarak görüyorum. Blog yazarı niçin yazar? En temel olarak samimi şekilde kendisini ifade eder.” demiş. “Demiş” diyorum, çünkü maalesef konferansa biraz geç katılmak zorunda kaldım ve birkaç değerli konuşmacıyı dinleyemedim.

Alper Akcan’ın telefonuyla çekip (mobile photo) eşzamanlı olarak Facebook’a ‘upload’ ettiği yukarıdaki konferans fotoğrafı da konuşmacılardan Arda Kutsal’a ait.