18 Aralık 2006 Pazartesi

| Time beni yılın adamı seçmiş; oysa, bilişim çağına ve Türk modernleşmesine verdiği inatçı destekten dolayı Karakaçan’ı seçmeliydi!

BU POSTAM BİLMEDİĞİM BİR NEDENLE ÜÇÜNCÜ KEREDİR BLOGGER KAYITLARINDAN YOK OLUYOR. BEN DE İNATLA YENİDEN YOLLUYORUM. RSS İLE TAKİP EDEN ARKADAŞLARI RAHATSIZ ETTİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLERİM.

Ünlü Time dergisi beni yılın adamı seçerek bunu kapaktan duyurmuş. İnanmayanlar için kapak fotoğrafını burada yayımlıyorum. Bakın, ne yazıyor? “Yılın kişisi sensin. Evet, sen. Bilişim Çağı senin kontrolünde... Kendi dünyana hoşgeldin.”


Time, beni yılın kişisi seçerken internette kullanıcıların geliştirdiği sitelerin çoğalmasını, YouTube, Wikipedia ve benzer paylaşım sitelerinin internet devriminin son aşaması olmasını gerekçe olarak gösteriyor.

Time “2006’ya başka bir gözle bakarsanız, orada farklı bir öykü görürsünüz. Büyük adamların veya savaşların dışında gelişen bu öykü, benzersiz bir işbirliği öyküsüdür.” diye yazıyor. [ KAPAK ÖYKÜSÜ ]

Bu durumda yılın kişisi sadece “ben” değil, aynı zamanda “sen”sin de... Evet, sen!


Tabii ki Time, eğer bu manzarayı görseydi seni beni yılın kişisi seçer miydi, bilmem. [ HÜRRİYET FOTO GALERİ ]

OKUMA PARÇASI:
Time dergisi yılın adamını seçti: Sen | Fikir Atölyesi, Tunç Kılınç