18 Mart 2006 Cumartesi

| “Sayın Migros ve Bonus kart yetkilileri...”


"14 Mart günü 60 YTL'yi aşan alışverişinize %20 bonus hediye kampanyanızdan yararlanmak için 65 YTL'lik alışveriş yaptım. Ertesi gün hesabıma 1 YTL'lik bonus eklendiğini görünce hem size hem Bonus karta birer maille sebebini sordum. Siz herhangi bir yanıt vermeye tenezzül etmediniz, ancak Bonus yetkililerinden aldığım bilgiye göre kampanyanız 60 YTL'nin üzerindeki miktarın %20'si iade şeklinde imiş. Reklamınızda kullanılan muğlak ifade, benim anladığım şekilde anlamaya engel oluşturmuyor, aksine rastgele bir örnekleme ile sorulsa 100 kişiden 99'u benim anladığımı anlar. Sizin de bunu kasıtlı olarak böyle anlaşılmaz bıraktığınız açık.

Şimdi, ben her ay market alışverişine 300-500 YTL harcayan, namusuyla para kazanan bir çalışanım. Siz ve ortağınız Bonus kart beni bu şekilde ancak bir kere soyabilirsiniz, bir daha da mağazanızdan içeri sokamazsınız. Bu kılıfına uydurulmuş dolandırıcılıktan başka bir şey değildir.

Benim namusssuz tüccarlarla alışverişim olmaz.

Bu maili ciddiye alacağınızı da sanmıyorum, alacak insan baştan böyle bir aldatmacaya gönül indirmez. Bu nedenle aynı maili güvendiğim basın mensuplarına da gönderiyorum ki halkı uyarsınlar, benim gibi ücretliler Migros'un şişirilmiş fiyatları ile alışveriş yapmasın.

Dr. Bora Bilgin"

Doktoru kızdırmışlar. Ama galiba haklı...