30 Kasım 2006 Perşembe

| Ünlü trend avcısı Marian Salzman, trendleri benden takip ediyor!

“Einstein yaşasaydı o da bu dergiyi okurdu!” cinsinden geyik reklam başlıklarına zaman zaman rastlarsınız, bu da böyle bir başlık oldu galiba...


Dünyanın en ünlü trend avcıları arasında yer alan Marian Salzman, ‘metroseksüel’ ve ‘überseksüel’den sonra yarattığı “marka fahişeleri” kavramını, “Haftada yetmiş beş eşim olabilir, hepsinden ayrı zevk alırım!” sözleriyle açıklamış. Seçeneklerin arttığı dünyada tüketicinin “marka sadakati” göstermediğini söyleyen Salzman, perakendede “çokeşliliğin” geçerli olduğunu anlatmış, bu yılın Perakende Günleri’nde...

Hatırlayacaksınız, üç ay önce ben de burada “Tüketici poligamik bir canlı türüdür!” demiş, ancak Yedi Kocalı Hürmüz’ü kıskançlıktan çatlatacak rakamlar telaffuz etmekten çekinmiştim.

Bunu önemsemiyorum da, Türkiye’deki ‘überseksüel’ erkekler arasında beni saymamasına doğrusu kırıldım biraz! :)