1 Nisan 2006 Cumartesi

| “Üreten tüketici: prosumer” tartışmalarına Gaziantep’ten itiraz!


“Üreten tüketici” konusuyla ilgili yazımı tamamlamıştım ki, müşteri temsilcilerimizden Meral Kaya’nın dahili mailimize gönderdiği bu fotoğraf yazının tam tuzu biberi, biraz da arkadaşlar arasında eğlencesi oldu. Gaziantepli yerel bir market, ayıklanmış, yıkanmış ve paketlenmiş sebzeleri sunduğu reyona büyük bir cesaretle “Tembel Avrat Reyonu” adını vermişti. Biz “prosumer” falan derken Gaziantepli bir marketin cepheden saldırısına uğradık: “Yaşasın tüketim... Kadınlar üretmek istemiyoooooooooooor!” :))

Marketing Post: Tembel Avrat Reyonu ve Yeni Gerçekler


Edit [ 2 NİSAN 2006 ]

Prof. İsmail Kaya, “Tembel Avrat Reyonu”nu Marketing Post'a yorumladı:

Pazarlama bloglarında coşan koşan sizlerin hızınıza okumakla bile yetişemiyorum.

Tembel Avrat Reyonu üstüne yazılanları biraz gecikmeyle olsa bile şükür okuyabildim. Hakikaten iyi bir iş çıkardınız.

Yazılanları bir “vak’a” gibi değerlendirmek niyetiyle notlarımın arasına aktardım. Öğrencilerim başta olmak üzere, önüme gelene pazarlama bloglarını işaret ediyorum. Okusunlar ki, memlekette bir yığın pazarlama soytarısının dışında pazarlamayı “adam gibi” bilip, uygulayanların da varlığından haberdar olsunlar.

Ha gayret…

Güzel işler çıkacak ortaya…