4 Aralık 2005 Pazar

| Linklerle ilgili bir açıklama: Keşke dışarıda da böyle bir dayanışma olsa!

Bloğumdaki link sayısının biraz fazla ve kategorize edilmemiş olduğuna dair eleştiriler alıyorum. Doğru.

Gerekçelerim var:

1.

Meslek ya da komşu mesleklerden değer gördüğüm sitelerin linklerini veriyorum.

2.

Link verdiğim hiçbir sitenin içeriğine kefil değilim. Bu sitelerde katıldığım veya katılmadığım görüşler yer alabilir. Ancak ne olursa olsun, değer vermediğim sitelere iş olsun diye link vermem.

3.
Link vermek isteyip de varlığından haberdar olamadığım birçok site olabilir. Bana ulaşanların, beni bu sitelerden haberdar etmesini isterim. Ancak linklerime ekleme konusunda güvence veremem.

4.
Meslek dışı bazı sitelere de yer veriyorum, ama onların da bazı noktalardan ilgi alanlarımızla ya da benim ilgi alanlarımla kesiştiğini düşünüyorum.

5.
Linkleri kategorize etmedim, etmeyi de düşünmüyorum. İlgimi çeken bir site gördüğümde ekliyorum. Tasnif hizmeti veren siteler zaten var. Link verdiğim siteler rastgele oluşmuştur ve yalnızca sıralama alfabetiktir..

6.
İlgimi çeken sitelerle karşılaştığımda linklerini vermeye devam edeceğim. Yani liste daha da uzayabilir.

7.
Linkleri biraz da kendim için listeliyorum. Belki de sizden daha fazla ben yararlanıyorum.

8.
İnternet alemi içinde, en azından karşılıklı linkler vererek oluşturulan dayanışmayı da önemsiyorum. Keşke dışarıda da böyle olsa.